ÁRUCSERE / REKLAMÁCIÓ / ÁRUVISSZAKÜLDÉSI PROTOKOLL

ÁRUCSERÉRE, ILL. ÁRUVISSZAKÜLDÉSRE VONATKOZÓ FELTÉTELEK (VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS)

1) Az áru a kiszállítástól számított 30! napon belül küldhető vissza.
2) Az árunak sértetlen, viseletlen, ill. újra eladható állapotban kell lennie.
3) Az árut az eredeti csomagolásban szükséges visszaküldeni.
4) A visszaküldés megszervezése és költségei a feladót terhelik (kivéve, ha hibás teljesítés történt az eladó részéről)

Ajánljuk a csomagot az értékének megfelelően bebiztosítani arra az esetre, ha szállítás közben elveszne (erről az általad választott futárcégnél kaphatsz bővebb információt). Amennyiben a csomag elveszik vagy megsérül, nem áll módunkban a pénzt visszautalni vagy a terméket cserélni.

Az áru kicserélésésére és a pénz visszautalására 14 nap áll rendelkezésünkre a csomag visszaérkezésétől számítva. Utánvéttel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban elfogadni!

Mit tegyek, ha vissza szeretném küldeni ill. ha ki szeretném cserélni a rendelt árut?

Ha más méretre/modellre/termékre szeretnél cserélni, akkor adj le egy új rendelést, és tüntesd fel a cserélni kívánt rendelés azonosítóját a megjegyzésben. Ez azért szükséges, hogy a termék le legyen foglalva számodra. A rendszer összekapcsolja a két rendelést, és az új rendelést akkor indítjuk útnak, ha visszaérkezik hozzánk az eredeti rendelésed a raktárra. Fizetési módnak válaszd az utánvétet. Ha a termék, amire cserélsz, ugyanannyiba kerül, mint az eredeti rendelés, természetesen nem kell újra kifizetned a terméket. Ha drágább a termék, a különbözetet átvételkor szükséges fizetni. Ha olcsóbb termék, add meg a bankszámlaszámod a visszaküldési űrlapon, és visszautaljuk a különbözetet. Ez a folyamat körülbelül 2 hetet vesz igénybe. Ha hamarabb szeretnéd megkapni a csere terméket, rendeld meg a weboldalról klasszikus módon, az eredeti terméket pedig küldd vissza, és amikor visszaérkezik hozzánk a raktárra, visszautaljuk az árát. Ne aggódj, mindenről értesítünk e-mailben.

Egy rendelést csak egyszer lehet cserélni. Ha a csere termék sem megfelelő, csak pénzvisszafizetésre küldhető vissza 30 napon belül. 

Tájékoztatunk, hogy visszautalni csak magyar bankszámlaszámra tudunk, illetve online (Paypal és online bankkártyás fizetések esetén). Az összeget postai úton NEM áll módunkban elküldeni.

Hogyan küldd vissza a csomagot?

Kérjük tedd az árut az eredeti csomagolásba (cipő esetén a cipős dobozba, ruházat vagy kiegészítő esetén annak szállítási csomagolásába). Az így becsomagolt terméket helyezd abba a dobozba, amelyben érkezett, ezzel biztosítod, hogy a terméket és az eredeti csomagolást a szállítás közben ne érje kár. A dobozba tedd bele a visszaküldési űrlapot és a számlát is.

      1. A csomagot küldheted postával vagy más futárszolgálattal is – ebben az esetben a postaköltség Téged terhel. Erre a címre küldd a csomagot:

Filip Radu, Frogman s.r.o., 4110 Biharkeresztes, Széchenyi utca 44-46. 

A csomagon kérjük feltüntetni: Footshop 2025

Kérjük, vedd figyelembe, hogy a fenti cím nem a raktárunk, hanem egy depó. A raktárunk Prágában található. A biharkeresztesi címre küldött csomagokat először be kell gyűjtenünk, és vissza kell szállítanunk a raktárba. 14 nap áll rendelkezésünkre a csomagok feldolgozására a depóba való megérkezéstől számítva! A csomag raktárunkba való visszaérkezéséről e-mailben értesítünk. A biharkereszti címre való megérkezésről nem küldünk értesítőt, ezt a szállítótól a feladáskor kiállított bizonylaton található nyomkövetési szám alapján lehet ellenőrizni.

      2. Csomagküldő átvételi pontokon keresztül ingyenes a visszaküldés. A csomagot beviheted bármely Csomagküldő.hu átvételi pontra. Ehhez szükséged lesz egy reklamációs címkére, úgyhogy dobj nekünk egy e-mailt a rendelési azonosítóddal, hogy ezt el tudjuk küldeni Neked. A címkén egy vonalkód található, ezt fogják majd az átvevőhelyen leolvasni, ezért szükséges a külső dobozra ráragasztani, jól látható helyre. Az átvevőhelyek listáját ide kattintva találod.

       3. A cserélni/visszaküldeni kívánt termékeket a budapesti üzletünkbe is visszaviheted személyesen. Az üzletben található modellekre helyben tudsz cserélni. Ha a modell/méret amire cserélni szeretnél online érhető csak el, rendeld meg az üzletbe való kiszállítással, és amikor mész érte, vidd magaddal a cserélni kívánt terméket, és helyben tudsz cserélni.



FOOTSHOP BUDAPEST

Kristóf tér 4
Budapest,1052
Magyarország


NYITVATARTÁSI IDŐ
Hétfő - Csütörtök 10:00 - 20:00
Péntek - Szombat 10:00 - 21:00
Vasárnap 10:00 - 19:00


Bolti email
budapest@footshop.hu

Bolti telefon
+3670/908-4946


Mit tegyek, ha hibás árut kaptam?

Olvasd el az árucsere protokollt, ahol mind a Vásárló, mind a Szolgáltató jogairól és kötelességeiről is szó van.

ÁRUCSERE PROTOKOLL

1. Az árut a hiba felfedezése után haladéktalanul dokumentálni kell és vissza kell küldeni! A cipők további használata ugyanis növeli a sérülés kockázatát, ami az árucsereigény elutasításához vezethet.

2. Az árucsereigényt a szállítástól kezdve 24 hónapon keresztül lehet érvényesíttetni.

3. A garanciaidőszak nem összekeverendő a termék élettartamával, amely alatt azt az időszakot értjük, ameddig az áru megfelelő használata és ápolása esetén az árunak ki kell tartania, számításba véve a termék rendeltetését, tulajdonságait és a hasznátat gyakoriságát. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a mosógépben történő mosás elősegítheti a termék roncsolódását, így abban az esetben, ha egyértelműen észlelhető, hogy a termék mosógépben való mosásnak volt kitéve, a reklamáció elutasításra kerülhet.

4. Abban az esetben, ha a Vásárló olyan árut kap, amely nem felel meg a honlapon leírtaknak, ill. bármi hibát észlel rajta, szükséges azt a Szolgáltatónak azonnal jeleznie (legkésőbb a termék kézbesítése utáni 5. (ötödik) napig) telefonon vagy e-mailen keresztül.

5. Amennyiben a Vásárló megrongált vagy hibás terméket kap kézhez, joga van a Szolgáltatóhoz panasszal fordulni.

6. Hibás termékről van szó, amennyiben olyan állapotváltozás tapasztalható rajta, ami a gyártás során használt gyenge minőségű, illetve a termék rendeltetésszerű használatára alkalmatlan anyagra vezethető vissza, ide értve a gyártási folyamatok megszegését és az alkalmatlan szerkezeti felépítést is.

7. A garanciaidőszakon belül a termék olyan állapotváltozásai, melyet a Vásárló vagy egy harmadik fél okozott, illetve bármilyen jellegű beavatkozás, ezen kívül a termék elégtelen viseléséből, elégtelen ápolásból, esetleg az anyag természetes változásából fakadnak, nem tekinthetőek hibának.

8. Az árucsereigény érvényesítéséhez a terméket teljes egészében és higiénikus állapotban kell visszajuttatni. A Vásárló kötelezettsége a terméket tiszta és kifogástalan higiéniai állapotban visszajuttatni a Szolgáltatóhoz. Az általános higiéniai szabályok be nem tartása okán (a 36/2012-es Cseh Polgári Törvénykönyv szabályzata alapján) a www.footshop.hu e-shopot üzemeltető Footshop s.r.o. a Vásárló árucsereigényét visszautasíthatja.

9. A megfelelően jelzett árucsereigény folyamata, beleértve a hiba megjavítását, 30 napon belül bonyolódik le. Bizonyos esetekben egy arra feljogosított alkalmazott a Vásárlóval előzetesen egyeztetve ezt az időkorlátot meghosszabbíthatja.

10. A Vásárlónak a reklamációs űrlapot a termékkel és a számla másolatával együtt a "Hogyan küldd vissza a csomagot?" menüpontban leírták alapján szükséges visszaküldeni.

Áru visszaküldése a kiszállítástól számított 30 napon túl (REKLAMÁCIÓ)

1) A terméket 30 napon csak akkor lehet visszaküldeni, ha a Vevőnek minőségi kifogása van (reklamáció). A terméket kifogástalan higiéniai állapotba kell hozni. (lásd a csereáru szabályzat 8. pontját). A termékekre 2 év garancia van.

2) A kifogástalan higiéniai állapotban lévő terméket úgy kell becsomagolni, hogy az a szállítás során ne szenvedjen kárt. Ebben az esetben egy doboz megfelelő megoldást nyújthat (nem szükséges feltétlenül az eredeti doboznak lennie). Ezen kívül a számlát és a helyesen kitöltött panaszlevelet (amely letölthető ITT) is mellékelni kell.

3) Az árut a "Hogyan küldd vissza a csomagot?" menüpontban leírtak alapján tudod visszaküldeni.

Az áru visszaküldésének költségét a feladó állja.

Az áru megérkezéséről e-mailben értesítünk. Ugyanettől az időponttól kezdődik a 30 napos időszak is, amelyen belül a reklamációt lebonyolítjuk. Minden fontos lépésről értesítünk e-mailben vagy telefonon.