Footshop

ÁRUCSERE / REKLAMÁCIÓ / ÁRUVISSZAKÜLDÉSI PROTOKOLL

Amennyiben a választott méret nem felel meg, a cserével kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésedre.

Mit tegyek, ha reklamálni szeretnék, ill. ha ki szeretném cserélni a rendelt árut?

Visszaküldheted az árut a rendeléstől számított 30 napon belül:

  1. Ha csak méretet szeretnél cserélni akkor írd meg emailben a kívánt méretet és a rendelési azonosítódat és mi le foglaljuk neked

  2. Ha más modellre/termékre szeretnéd cserélni akkor készíthetsz egy új rendelést – csak tüntesd fel a rendelési azonosítódat a megjegyzésben. Az új rendelést akkor indítjuk útnak ha vissza érkezik hozzánk az eredeti rendelésed a raktárra. Ne aggódj mindenről értesítünk még emailben.

Hogyan küld vissza a csomagot?

Kérjük tedd az árut az eredeti csomagolásba (cipő esetén a cipős dobozba, ruházat vagy kiegészítő esetén annak szállítási csomagolásába). Az így becsomagolt terméket helyezd abba a dobozba, amelyben érkezett, ezzel biztosítod, hogy a terméket és az eredeti csomagolást a szállítás közben ne érje kár.

      1. Csomagküldőn keresztül ingyenes a visszaküldés, az átvevőhelyeket itt találod. Ehhez még           egy címke szükséges, úgyhogy dobj nekünk egy emailt a rendelési azonosítóddal hogy el tudjuk küldeni.  A címkén egy vonalkód található ezt fogják majd az átvevőhelyen leolvasni ezért szükséges a külső dobozra ragasztani.

Filip Radu, Frogman s.r.o., 4110 Biharkeresztes, Széchenyi utca 44-46. 

A csomagon kérjük feltüntetni: Footshop 2025



ÁRUCSERÉRE, ILL. ÁRUVISSZAKÜLDÉSRE VONATKOZÓ FELTÉTELEK

1) Az áru a kiszállítástól számított 30 napon belül küldhető vissza.
2) A visszaérkezett árunak viseletlen, ill. újra eladható állapotban kell lennie.
3) Az árut az eredeti csomagolásban szükséges visszaküldeni, olyan módon, hogy a csomagolás ne legyen megrongálva!
4) A visszaküldött áru nem lehet megrongálva.

Az áru visszaküldésének költségét a feladó állja!

Ajánljuk a csomagot az értékének megfelelően bebiztosítani arra az esetre, ha szállítás közben elveszne (erről az Általad választott futárcégnél kaphatsz bővebb információt). Amennyiben a csomag elveszik vagy megsérül, nem áll módunkban a pénzt visszautalni.

Mit tegyek, ha hibás árut kaptam?

Olvasd el az árucsere protokollt, ahol mind a Vásárló, mind a Szolgáltató jogairól és kötelességeiről is szó van.

ÁRUCSERE PROTOKOLL

1. Az árut a hiba felfedezése után haladéktalanul vissza kell küldeni! A cipők további használata ugyanis növeli a sérülés kockázatát, ami az árucsereigény elutasításához vezethet.

2. Az árucsereigényt a szállítástól kezdve 24 hónapon keresztül lehet érvényesíttetni.

3. A garanciaidőszak nem összekeverendő a termék élettartamával, amely alatt azt az időszakot értjük, ameddig az áru megfelelő használata és ápolása esetén az árunak ki kell tartania, számításba véve a termék rendeltetését, tulajdonságait és a hasznátat gyakoriságát.

4. Abban az esetben, ha a Vásárló olyan árut kap, amely nem felel meg a honlapon leírtaknak, ill. bármi hibát észlel rajta, szükséges azt a Szolgáltatónak azonnal jeleznie (legkésőbb a termék kézbesítése utáni 5. (ötödik) napig) telefonon vagy e-mailen keresztül.

5. Amennyiben a Vásárló megrongált vagy hibás terméket kap kézhez, joga van a Szolgáltatóhoz panasszal fordulni.

6. Hibás termékről van szó, amennyiben olyan állapotváltozás tapasztalható rajta, ami a gyártás során használt gyenge minőségű, illetve a termék rendeltetésszerű használatára alkalmatlan anyagra vezethető vissza, ide értve a gyártási folyamatok megszegését és az alkalmatlan szerkezeti felépítést is.

7. A garanciaidőszakon belül a termék olyan állapotváltozásai, melyet a Vásárló vagy egy harmadik fél okozott, illetve bármilyen jellegű beavatkozás, ezen kívül a termék elégtelen viseléséből, elégtelen ápolásból, esetleg az anyag természetes változásából fakadnak, nem tekinthetőek hibának.

8. Az árucsereigény érvényesítéséhez a terméket teljes egészében és higiénikus állapotban kell visszajuttatni. A Vásárló kötelezettsége a terméket tiszta és kifogástalan higiéniai állapotban visszajuttatni a Szolgáltatóhoz. Az általános higiéniai szabályok be nem tartása okán (a 36/2012-es Cseh Polgári Törvénykönyv szabályzata alapján) a www.footshop.hu e-shopot üzemeltető Footshop s.r.o. a Vásárló árucsereigényét visszautasíthatja.

9. A megfelelően jelzett árucsereigény folyamata, beleértve a hiba megjavítását, 30 napon belül bonyolódik le. Bizonyos esetekben egy arra feljogosított alkalmazott a Vásárlóval előzetesen egyeztetve ezt az időkorlátot meghosszabbíthatja.

10. A Vásárlónak a reklamációs űrlapot a termékkel és a számla másolatával együtt a következő címre szükséges küldenie: 

Frogman s.r.o., Frogman s.r.o., 4110 Biharkeresztes, Széchenyi utca 44-46.

A csomagon kérjük feltüntetni: Footshop 2025

Áru visszaküldése a kiszállítástól számított 30 napon túl

1) A terméket kifogástalan higiéniai állapotba kell hozni. (lásd a csereáru szabályzat 8. pontját)

2) A kifogástalan higiéniai állapotban lévő terméket úgy kell becsomagolni, hogy az a szállítás során ne szenvedjen kárt. Ebben az esetben egy doboz megfelelő megoldást nyújthat (nem szükséges feltétlenül az eredeti doboznak lennie). Ezen kívül a számlát és a helyesen kitöltött reklamációs űrlapot (amely letölthető ITT) is mellékelni kell.

3) Az árut a következő címre szükséges elküldeni:

Frogman s.r.o., Frogman s.r.o., 4110 Biharkeresztes, Széchenyi utca 44-46.

A csomagon kérjük feltüntetni: Footshop 2025

 Fizetést utánvétellel nem tudunk elfogadni!

Az áru visszaküldésének költségét a feladó állja.

Az áru megérkezéséről e-mailben értesítünk. Ugyanettől az időponttól kezdődik a 30 napos időszak is, amelyen belül a reklamációt lebonyolítjuk. Minden fontos lépésről értesítünk e-mailben vagy telefonon.

Fél millió ember  nem tévedhet! 

Csatlakozz hozzájuk és tudj meg elsőként minden a legújabb releasekről, eventekről és a sneaker világ újdonságairól