Footshop

ÁRUCSERE / REKLAMÁCIÓ / ÁRUVISSZAKÜLDÉSI PROTOKOLL

Amennyiben a választott méret nem felel meg, a cserével kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésedre.

Mit tegyek, ha reklamálni szeretnék, ill. ha ki szeretném cserélni a rendelt árut?

Visszaküldheted az árut a rendeléstől számított 30 napon belül:

Ha más méretre/modellre/termékre szeretnél cserélni, akkor adj le egy új rendelést, és tüntesd fel a cserélni kívánt rendelés azonosítóját a megjegyzésben. Az új rendelést akkor indítjuk útnak, ha visszaérkezik hozzánk az eredeti rendelésed a raktárra. Ne aggódj, mindenről értesítünk e-mailben.

Egy rendelést csak egyszer lehet cserélni. Ha a csere termék sem megfelelő, csak pénzvisszafizetésre küldhető vissza 30 napon belül.

Hogyan küldd vissza a csomagot?

Kérjük tedd az árut az eredeti csomagolásba (cipő esetén a cipős dobozba, ruházat vagy kiegészítő esetén annak szállítási csomagolásába). Az így becsomagolt terméket helyezd abba a dobozba, amelyben érkezett, ezzel biztosítod, hogy a terméket és az eredeti csomagolást a szállítás közben ne érje kár. A dobozba tedd bele a visszaküldési űrlapot és a számlát is.

      1. A csomagot küldheted postával vagy más futárszolgálattal is – ebben az esetben a postaköltség Téged terhel. Erre a címre küldd a csomagot:

Filip Radu, Frogman s.r.o., 4110 Biharkeresztes, Széchenyi utca 44-46. 

A csomagon kérjük feltüntetni: Footshop 2025

      2. Csomagküldő átvételi pontokon keresztül ingyenes a visszaküldés. A csomagot beviheted bármely Csomagküldő.hu átvételi pontra. Ehhez szükséged lesz egy reklamációs címkére, úgyhogy dobj nekünk egy e-mailt a rendelési azonosítóddal, hogy ezt el tudjuk küldeni Neked. A címkén egy vonalkód található, ezt fogják majd az átvevőhelyen leolvasni, ezért szükséges a külső dobozra ráragasztani, jól látható helyre. Az átvevőhelyek listáját ide kattintva találod.

       3. A cserélni/visszaküldeni kívánt termékeket a budapesti üzletünkbe is visszaviheted személyesen.

FOOTSHOP BUDAPEST

Kristóf tér 4
Budapest,1052
Magyarország


NYITVATARTÁSI IDŐ
Hétfő - Csütörtök 10:00 - 20:00
Péntek - Szombat 10:00 - 21:00
Vasárnap 10:00 - 19:00


Bolti email
budapest@footshop.hu

Bolti telefon
+3670/908-4946


ÁRUCSERÉRE, ILL. ÁRUVISSZAKÜLDÉSRE VONATKOZÓ FELTÉTELEK

1) Az áru a kiszállítástól számított 30 napon belül küldhető vissza.
2) A visszaérkezett árunak viseletlen, ill. újra eladható állapotban kell lennie.
3) Az árut az eredeti csomagolásban szükséges visszaküldeni.
4) A visszaküldött áru nem lehet megrongálva.

Az áru visszaküldésének költségét a feladó állja!

Ajánljuk a csomagot az értékének megfelelően bebiztosítani arra az esetre, ha szállítás közben elveszne (erről az Általad választott futárcégnél kaphatsz bővebb információt). Amennyiben a csomag elveszik vagy megsérül, nem áll módunkban a pénzt visszautalni vagy a terméket cserélni.

Mit tegyek, ha hibás árut kaptam?

Olvasd el az árucsere protokollt, ahol mind a Vásárló, mind a Szolgáltató jogairól és kötelességeiről is szó van.

ÁRUCSERE PROTOKOLL

1. Az árut a hiba felfedezése után haladéktalanul dokumentálni kell és vissza kell küldeni! A cipők további használata ugyanis növeli a sérülés kockázatát, ami az árucsereigény elutasításához vezethet.

2. Az árucsereigényt a szállítástól kezdve 24 hónapon keresztül lehet érvényesíttetni.

3. A garanciaidőszak nem összekeverendő a termék élettartamával, amely alatt azt az időszakot értjük, ameddig az áru megfelelő használata és ápolása esetén az árunak ki kell tartania, számításba véve a termék rendeltetését, tulajdonságait és a hasznátat gyakoriságát.

4. Abban az esetben, ha a Vásárló olyan árut kap, amely nem felel meg a honlapon leírtaknak, ill. bármi hibát észlel rajta, szükséges azt a Szolgáltatónak azonnal jeleznie (legkésőbb a termék kézbesítése utáni 5. (ötödik) napig) telefonon vagy e-mailen keresztül.

5. Amennyiben a Vásárló megrongált vagy hibás terméket kap kézhez, joga van a Szolgáltatóhoz panasszal fordulni.

6. Hibás termékről van szó, amennyiben olyan állapotváltozás tapasztalható rajta, ami a gyártás során használt gyenge minőségű, illetve a termék rendeltetésszerű használatára alkalmatlan anyagra vezethető vissza, ide értve a gyártási folyamatok megszegését és az alkalmatlan szerkezeti felépítést is.

7. A garanciaidőszakon belül a termék olyan állapotváltozásai, melyet a Vásárló vagy egy harmadik fél okozott, illetve bármilyen jellegű beavatkozás, ezen kívül a termék elégtelen viseléséből, elégtelen ápolásból, esetleg az anyag természetes változásából fakadnak, nem tekinthetőek hibának.

8. Az árucsereigény érvényesítéséhez a terméket teljes egészében és higiénikus állapotban kell visszajuttatni. A Vásárló kötelezettsége a terméket tiszta és kifogástalan higiéniai állapotban visszajuttatni a Szolgáltatóhoz. Az általános higiéniai szabályok be nem tartása okán (a 36/2012-es Cseh Polgári Törvénykönyv szabályzata alapján) a www.footshop.hu e-shopot üzemeltető Footshop s.r.o. a Vásárló árucsereigényét visszautasíthatja.

9. A megfelelően jelzett árucsereigény folyamata, beleértve a hiba megjavítását, 30 napon belül bonyolódik le. Bizonyos esetekben egy arra feljogosított alkalmazott a Vásárlóval előzetesen egyeztetve ezt az időkorlátot meghosszabbíthatja.

10. A Vásárlónak a reklamációs űrlapot a termékkel és a számla másolatával együtt a következő címre szükséges küldenie: 

Frogman s.r.o., Frogman s.r.o., 4110 Biharkeresztes, Széchenyi utca 44-46.

A csomagon kérjük feltüntetni: Footshop 2025

Áru visszaküldése a kiszállítástól számított 30 napon túl

1) A terméket kifogástalan higiéniai állapotba kell hozni. (lásd a csereáru szabályzat 8. pontját)

2) A kifogástalan higiéniai állapotban lévő terméket úgy kell becsomagolni, hogy az a szállítás során ne szenvedjen kárt. Ebben az esetben egy doboz megfelelő megoldást nyújthat (nem szükséges feltétlenül az eredeti doboznak lennie). Ezen kívül a számlát és a helyesen kitöltött reklamációs űrlapot (amely letölthető ITT) is mellékelni kell.

3) Az árut a következő címre szükséges elküldeni:

Frogman s.r.o., Frogman s.r.o., 4110 Biharkeresztes, Széchenyi utca 44-46.

A csomagon kérjük feltüntetni: Footshop 2025

Utánvétes csomagot nem áll módunkban elfogadni!

Az áru visszaküldésének költségét a feladó állja.

Az áru megérkezéséről e-mailben értesítünk. Ugyanettől az időponttól kezdődik a 30 napos időszak is, amelyen belül a reklamációt lebonyolítjuk. Minden fontos lépésről értesítünk e-mailben vagy telefonon. A termékekre 2 év garancia van.

Fél millió ember  nem tévedhet! 

Csatlakozz hozzájuk és tudj meg elsőként minden a legújabb releasekről, eventekről és a sneaker világ újdonságairól