Black week Többet akarok tudni

Magyar

ÁRUCSERE / REKLAMÁCIÓ / ÁRUVISSZAKÜLDÉSI PROTOKOLL

Amennyiben a választott méret nem felel meg, a cserével kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésedre.

Mit tegyek, ha reklamálni szeretnék, ill. ha ki szeretném cserélni a rendelt árut?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Karácsonyi akció

Mindenki aki 1.11. 2017  és 12.24. között vásárol legalább 30 000Ft értékben és kifizeti a rendelését, emailben kap egy 6000Ft értékű vouchert a következő vásárlásra. A voucher 1.31.2018-ig lehet felhasználni a 30 000Ft feletti vásárlásokra, maximum egyszer. Nem kombinálható más akcióval, nem érvényes a leárazott termékekre és nem váltható kézpénzre. A voucher felhasználható a 36 000Ft értékű rendelésekre. Az áru csere illetve visszaküldés rendkívül egyszerű. Ha a vouchert már felhasználtad akkor 6000Ft-al (a voucher értéke) csökkentett összeget utalunk vissza, ha a vouchert még nem használtad fel akkor töröljük és a teljes összeget térítjük vissza.

A 12.15.2017-ig leadott rendeléseket 01.14.2018-ig lehetséges visszaküldeni. A december 15 után leadott rendelésekre a standard Footshop reklamációs feltételek érvényesek.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Visszaküldheted az árut a rendeléstől számított 30 napon belül:

A)

1. Az áru visszaküldését a Csomagküldő.hu közvetíti. Ezért szükséges először a help@footshop.hu e-mail címen vagy telefonon kontaktálni minket. Minden esetben kérjük megadni a visszaküldendő termék vagy a csereáru megrendelésszámát. A kérés alapján hamarosan egy visszáru címkét generálunk, amely a termék visszaküldésének/cseréjének olajozott menetét segíti elő.

2. Kérjük az árut az eredeti csomagolásba tenni (cipő esetén a cipősdobozba, ruházat vagy kiegészítő esetén annak szállítási csomagolásába). Az így becsomagolt terméket kérjük abba a dobozba helyezd, amelyben az kézbesítésre került, ezzel biztosítod, hogy a terméket és az eredeti csomagolást a szállítás közben ne érje kár. Ezután kérjük ragaszd fel az általunk elküldött címkét.

3. A feladandó csomagot bármelyik Csomagküldő.hu átvevőhelyre elviheted, amelyek listája itt található: 
https://www.csomagkuldo.hu/atvevohelyek

Az átvevőhelyen történő leadás a vásárlóinknak ingyenes!

Másik lehetőség, ha a fenti módon elkészített csomagot még egy fóliába csomagolva az 1064 Budapest, Rózsa u. 101. címre elküldöd. Ebben az esetben a postaköltséget a feladó állja!

4. A csomag öt (5) munkanapos határidővel ér el hozzánk, amelyről e-mailben adunk tájékoztatást. A pénzvisszafizetés határideje általában a csomag megérkezése utáni 5. munkanap*.

Ha az árut előre lefoglaltattad, azt postafordultával küldjük (de legkésőbb 5 munkanapon belül).

Kérdés vagy kérés esetén, kérjük írj a help@footshop.hu- e-mail címre és szívesen segítünk!

*Kivételes esetekben üzleti feltételeink alapján (https://www.footshop.hu/hu/content/1-uzleti-feltetelek) a csomagfeldolgozási idő a szállítmány érkezésétől számított 14 napig is elhúzódhat.

B)

1) Tedd a viseletlen árut az eredeti dobozba a számlával és a matricákkal együtt (amennyiben kaptál)
2) A dobozt úgy csomagold be, hogy azt szállítás közben ne érje kár. Erre a célra a legjobb a buborékfólia, papír, műanyag szatyor illetve egy nagyobb doboz (kérjük, hogy sima fóliát ne használj, mert megrongálhatja a doboz minőségét!)
3) A becsomagolt terméket küldd az alábbi címre:

Filip Radu, Frogman s.r.o., 4110 Biharkeresztes, Széchenyi utca 44-46.

A csomagon kérjük feltüntetni: Footshop 2025

A postaköltség árát a feladó állja!

4) Vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailen a help@footshop.hu címen, amelyben megerősíted az áru visszaküldését. Kérjük, az e-mailben tüntesd fel a rendelés számát és az új cipőméret számát is!

Az áru kicserélési ideje a raktáron lévő áru mennyiségétől függ. Amennyiben a kívánt méret raktáron van, azonnal küldjük az új cipőket.

Miután a csomag megérkezik a prágai raktárunkba, leellenőrizzük az árut és három munkanapon belül visszautaljuk az árát a megadott bank- illetve PayPal számlára. Amennyiben a cipőn a "7-10 napos határidő" szerepel, a cserét 7-10 nap alatt kell lebonyolítani.

A csomag feladásáról e-mailben értesítünk.

ÁRUCSERÉRE, ILL. ÁRUVISSZAKÜLDÉSRE VONATKOZÓ FELTÉTELEK

1) Az áru a kiszállítástól számított 30 napon belül küldhető vissza.
2) A visszaérkezett árunak viseletlen, ill. újra eladható állapotban kell lennie.
3) Az árut az eredeti csomagolásban szükséges visszaküldeni, olyan módon, hogy a csomagolás ne legyen megrongálva!
4) A visszaküldött áru nem lehet megrongálva.

Az áru visszaküldésének költségét a feladó állja!

Ajánljuk a csomagot az értékének megfelelően bebiztosítani arra az esetre, ha szállítás közben elveszne (erről az Általad választott futárcégnél kaphatsz bővebb információt). Amennyiben a csomag elveszik vagy megsérül, nem áll módunkban a pénzt visszautalni.

Mit tegyek, ha hibás árut kaptam?

Olvasd el az árucsere protokollt, ahol mind a Vásárló, mind a Szolgáltató jogairól és kötelességeiről is szó van.

ÁRUCSERE PROTOKOLL

1. Az árut a hiba felfedezése után haladéktalanul vissza kell küldeni! A cipők további használata ugyanis növeli a sérülés kockázatát, ami az árucsereigény elutasításához vezethet.

2. Az árucsereigényt a szállítástól kezdve 24 hónapon keresztül lehet érvényesíttetni.

3. A garanciaidőszak nem összekeverendő a termék élettartamával, amely alatt azt az időszakot értjük, ameddig az áru megfelelő használata és ápolása esetén az árunak ki kell tartania, számításba véve a termék rendeltetését, tulajdonságait és a hasznátat gyakoriságát.

4. Abban az esetben, ha a Vásárló olyan árut kap, amely nem felel meg a honlapon leírtaknak, ill. bármi hibát észlel rajta, szükséges azt a Szolgáltatónak azonnal jeleznie (legkésőbb a termék kézbesítése utáni 5. (ötödik) napig) telefonon vagy e-mailen keresztül.

5. Amennyiben a Vásárló megrongált vagy hibás terméket kap kézhez, joga van a Szolgáltatóhoz panasszal fordulni.

6. Hibás termékről van szó, amennyiben olyan állapotváltozás tapasztalható rajta, ami a gyártás során használt gyenge minőségű, illetve a termék rendeltetésszerű használatára alkalmatlan anyagra vezethető vissza, ide értve a gyártási folyamatok megszegését és az alkalmatlan szerkezeti felépítést is.

7. A garanciaidőszakon belül a termék olyan állapotváltozásai, melyet a Vásárló vagy egy harmadik fél okozott, illetve bármilyen jellegű beavatkozás, ezen kívül a termék elégtelen viseléséből, elégtelen ápolásból, esetleg az anyag természetes változásából fakadnak, nem tekinthetőek hibának.

8. Az árucsereigény érvényesítéséhez a terméket teljes egészében és higiénikus állapotban kell visszajuttatni. A Vásárló kötelezettsége a terméket tiszta és kifogástalan higiéniai állapotban visszajuttatni a Szolgáltatóhoz. Az általános higiéniai szabályok be nem tartása okán (a 36/2012-es Cseh Polgári Törvénykönyv szabályzata alapján) a www.footshop.hu e-shopot üzemeltető Footshop s.r.o. a Vásárló árucsereigényét visszautasíthatja.

9. A megfelelően jelzett árucsereigény folyamata, beleértve a hiba megjavítását, 30 napon belül bonyolódik le. Bizonyos esetekben egy arra feljogosított alkalmazott a Vásárlóval előzetesen egyeztetve ezt az időkorlátot meghosszabbíthatja.

10. A Vásárlónak a reklamációs űrlapot a termékkel és a számla másolatával együtt a következő címre szükséges küldenie: 

Frogman s.r.o., Frogman s.r.o., 4110 Biharkeresztes, Széchenyi utca 44-46.

A csomagon kérjük feltüntetni: Footshop 2025

Áru visszaküldése a kiszállítástól számított 30 napon túl

1) A terméket kifogástalan higiéniai állapotba kell hozni. (lásd a csereáru szabályzat 8. pontját)

2) A kifogástalan higiéniai állapotban lévő terméket úgy kell becsomagolni, hogy az a szállítás során ne szenvedjen kárt. Ebben az esetben egy doboz megfelelő megoldást nyújthat (nem szükséges feltétlenül az eredeti doboznak lennie). Ezen kívül a számlát és a helyesen kitöltött reklamációs űrlapot (amely letölthető ITT) is mellékelni kell.

3) Az árut a következő címre szükséges elküldeni:

Frogman s.r.o., Frogman s.r.o., 4110 Biharkeresztes, Széchenyi utca 44-46.

A csomagon kérjük feltüntetni: Footshop 2025

 Fizetést utánvétellel nem tudunk elfogadni!

Az áru visszaküldésének költségét a feladó állja.

Az áru megérkezéséről e-mailben értesítünk. Ugyanettől az időponttól kezdődik a 30 napos időszak is, amelyen belül a reklamációt lebonyolítjuk. Minden fontos lépésről értesítünk e-mailben vagy telefonon.