Vásárlás

visszafizetés

Olyan terméket kaptál, ami nem tetszik? Hibás, vagy van valami baj vele? Csak küldd vissza az árut, vagy reklamáld meg. Csak kövesd az alábbi lépéseket:

Reklamáció eljárás

  1. A vásárló köteles a megreklamálni kívánt árut megtisztítva, szennyeződésektől mentesen és higiéniai szempontból kifogástalanul benyújtani.
  2. Csomagold be a megtisztított árut, lehetőleg egy dobozba (nem kell, hogy az eredeti doboz legyen) úgy, hogy a szállítás során ne sérüljön tovább. Az áru mellé helyezd be a számlát és a kitöltött reklamációs úrlapot, amely itt letölthető:

    Reklamációs űrlap

  3. Küldd el a becsomagolt árukat a depónkba, amely a következő címen található: FROGMAN s.r.o., Footshop 2025, Környei út 44., 2800 Tatabánya.Személyesen is behozhatod az üzletünkbe, a Kristóf tér 4., 1052 Budapest címre
    Fontos figyelmeztetés
    • Ne küldd a csomagot utánvéttel vagy postán maradó csomagként - így nem kerülnek elfogadásra.
    • Javasoljuk, hogy az árut ajánlottan és biztosítva add fel.
  4. Amint a visszaküldött áruk megérkeznek hozzánk, 30 napos elbírálási időszak veszi kezdetét (vagy hosszabb, megállapodás alapján). Minden fontos információról e-mailben vagy telefonon tájékoztatunk majd.

Visszaküldés policy

  1. Az árut a hiba felfedezése után haladéktalanul dokumentálni kell és vissza kell küldeni! A cipők további használata ugyanis növeli a sérülés kockázatát, ami az árucsereigény elutasításához vezethet.
  2. Az árucsereigényt a szállítástól kezdve 24 hónapon keresztül lehet érvényesíttetni.
  3. A garanciaidőszak nem összekeverendő a termék élettartamával, amely alatt azt az időszakot értjük, ameddig az áru megfelelő használata és ápolása esetén az árunak ki kell tartania, számításba véve a termék rendeltetését, tulajdonságait és a hasznátat gyakoriságát. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a mosógépben történő mosás elősegítheti a termék roncsolódását, így abban az esetben, ha egyértelműen észlelhető, hogy a termék mosógépben való mosásnak volt kitéve, a reklamáció elutasításra kerülhet.
  4. Abban az esetben, ha a Vásárló olyan árut kap, amely nem felel meg a honlapon leírtaknak, ill. bármi hibát észlel rajta, szükséges azt a Szolgáltatónak azonnal jeleznie (legkésőbb a termék kézbesítése utáni 5. (ötödik) napig) telefonon vagy e-mailen keresztül.
  5. Amennyiben a Vásárló megrongált vagy hibás terméket kap kézhez, joga van a Szolgáltatóhoz panasszal fordulni.
  6. Hibás termékről van szó, amennyiben olyan állapotváltozás tapasztalható rajta, ami a gyártás során használt gyenge minőségű, illetve a termék rendeltetésszerű használatára alkalmatlan anyagra vezethető vissza, ide értve a gyártási folyamatok megszegését és az alkalmatlan szerkezeti felépítést is.
  7. A garanciaidőszakon belül a termék olyan állapotváltozásai, melyet a Vásárló vagy egy harmadik fél okozott, illetve bármilyen jellegű beavatkozás, ezen kívül a termék elégtelen viseléséből, elégtelen ápolásból, esetleg az anyag természetes változásából fakadnak, nem tekinthetőek hibának.
  8. Az árucsereigény érvényesítéséhez a terméket teljes egészében és higiénikus állapotban kell visszajuttatni. A Vásárló kötelezettsége a terméket tiszta és kifogástalan higiéniai állapotban visszajuttatni a Szolgáltatóhoz. Az általános higiéniai szabályok be nem tartása okán (a 36/2012-es Cseh Polgári Törvénykönyv szabályzata alapján) a www.footshop.hu e-shopot üzemeltető Footshop s.r.o. a Vásárló árucsereigényét visszautasíthatja.
  9. A megfelelően jelzett árucsereigény folyamata, beleértve a hiba megjavítását, 30 napon belül bonyolódik le. Bizonyos esetekben egy arra feljogosított alkalmazott a Vásárlóval előzetesen egyeztetve ezt az időkorlátot meghosszabbíthatja.
  10. A Vásárlónak a reklamációs űrlapot a termékkel és a számla másolatával együtt a "Hogyan küldd vissza a csomagot?" menüpontban leírták alapján szükséges visszaküldeni.

Van kérdésed?

Itt vagyunk számodra.