UGG
Termékek: 588
- Népszerűség
- Újdonságok
- Legalacsonyabb ár
- Legmagasabb ár
- Akciós
Mellény On Weather Vest
On Climate Shirt
On Movement Crew
On Trail-Tee
On Core Long T-Shirt
On W Cloudspark
On W Cloudstratus 3
On Focus T-Shirt
On W Cloudswift 3 Ad
On Weather Pants
On Club Tee
On 5" Performance 2/1 Shorts
Trikó On Focus Tank
On Focus-Tee
On W Cloudflyer 4
On On Run T-Shirt Graphic
On Climate Zip Hoodie
On Core Jacket
On Weather Jacket
On On Run-Tee
On W Cloudflyer
Trikó On Movement Tank
On Weather Jacket
UGG Rollerek. Egyesek számára csúnya szó, mások számára a világ legjobb téli csizmája. Az UGG márka szó szerint két táborra osztotta a világot. Hogyan sikerült ezt elérnie? 1978-ban Kaliforniában az ausztrál Brian Smith észrevette, hogy a szörfösök gyorsan felveszik az ikonikus szörfcsizmát, miután kiszálltak a vízből, hogy felmelegedjenek a jeges óceánból. Egy nap rájött, hogy valójában jó (nem csak) téli cipő lehetne belőle, ha merinógyapjúból készülne. Ausztráliában ugyanis a báránybőrt és a gyapjút gyakran használták csizmák készítéséhez, mivel hőszigetelő tulajdonságuk miatt - nyáron hűsítő, télen melegítő, valamint a szagokat és a nedvességet is felszívja. Brian tehát felhasználta a hazájában szerzett ismereteit; felfedezte, hogy a világon senki sem készít ilyen cipőt, ezért munkához látott. Az UGG Boots nagyon népszerű lett. A legnagyobb fellendülésük azonban akkor következett be, amikor Oprah Winfrey felvette őket a kedvenc dolgai közé, és hirtelen az egész világnak rendelkeznie kellett velük, köztük olyan sztároknak, mint Jennifer Lopez, Rihanna és Gigi Hadid. Egy idő óta az UGG már nem csak gumicsizmákat gyárt, hanem papucsokat, szandálokat is, és elkalandozott a ruházati vizekre is. A kollekciókat igyekeznek kreatívvá, trendivé tenni, emellett a minőségi kivitelezésre és a megfelelő anyagválasztásra is nagy hangsúlyt fektetnek. Ha tehát nem rajongsz a görgős cipőkért, akkor is vannak más darabok, amelyek remek kiegészítői lehetnek a cipős szekrényednek.
Érdemes még megemlíteni, hogy az UGG a cipő- és ruházati kollekcióit a dolgozók és a bolygónk iránti tisztelettel készíti. A márka 2016-ban csatlakozott az ENSZ Globális Megállapodásához is, amely a világ legnagyobb vállalati fenntarthatósági kezdeményezésének számít. Mit jelent ez? Minden tag arra törekszik, hogy az üzleti életben olyan változtatásokat segítsen elő, amelyekkel minimalizálható a termelés környezeti hatása. Ez olyasmi, amiért rajongunk, és örülünk, hogy a Footshopban egy újabb márka van, amely számára a fenntarthatóság és a környezetvédelem nem csak egy divatszó.