Ne is próbáld lemérni a talpbetétedet, soha nem lesz pontos. Csak nézd meg a méretet bármelyik cipődben CM-ben vagy CHN-ben. Ezután ennek megfelelően keresd meg a megfelelő amerikai méretet a mérettáblázatban. Például a 25 cm-es talpbetét hossza US 7-nek felel meg a Vans esetében. Más márkák esetében kissé eltérő lehet a méret, a más mérésrendszer miatt.
A Stüssy egy ruházati márka és magánvállalkozás, amelyet 1980-ban Shawn Stussy alapított. A márka egyike a sokaknak, amelyek az 1980-as években a SurfWear trendből alakultak ki, amely elsősorban a kaliforniai Orange Countyban indult el. 1992-re a Stüssy ruhákat az egész Egyesült Államokban árulták speciális butikokban és áruházakban.
A Stüssy márka kialakulásában azonban sokkal több volt, mint "csak" a szörfözés. A múlt század utolsó évtizedei a szubkultúrák és az underground zenei stílusoké voltak. És mivel a Stüssy ruházat számos eseményen és happeningen képviseltette magát a punktól a rapig terjedő műfajok között, a különböző hatások hamarosan magukon a termékeken is megmutatkoztak, legyen szó nadrágokról, pólókról vagy kabátokról.
A szubkultúrák örökségének aktuális szemlélete
Az elmúlt években különösen a Stüssy-póló, mind a férfi, mind a női változatban, egy bizonyos fajta különálló közösség iránti szimpátia azonosító jelévé vált. Az eredetileg sportos gyökerei ellenére azonban nem mindenféle ruhadarabot látni a futó oválokon. A Stüssa öltözékek sokkal inkább a sneaker-kultúrához és a divathoz kapcsolódó koncerteken és rendezvényeken tűnnek fel.
2020-ban a Stüssy a csúcson van. Nagyon népszerű volt például a nagy Nike x Stüssy kollaboráció, amely nadrágot, pólót és papucsot vagy sapkát eredményezett. A Spiridon Cage 2 tornacipő különleges változata is nagy sikere volt ennek a kollekciónak.
Fedezd fel tehát a férfi és női Stüssy termékeket a Footshopon, és bővítsd ruhatáradat a múlt századi szubkultúrák örökségét aktuálisan feldolgozó streetwear legenda egy-egy darabjával.