A KENZO-t 1970-ben alapították Párizsban, amikor a japán Kenzo Takada tervező megnyitotta első boltját a Galerie Vivienne-ben. Fél évszázadon keresztül adta tovább a pozitív energiát és a szabadságot a természet és a kulturális sokféleséget ünneplő divat révén. Mára már egy prémium márkáról beszélünk, amely az LVHM tagja olyan márkák között, mint 1993 óta a Louis Vuitton, a Fendi és a Marc Jacobs.
Ebben az évben a KENZO megerősítette partnerségét a kaliforniai Vans márkával, amely mindössze 4 évvel idősebb, és egy új, kifejező kollekcióval rukkoltak elő a SS20-ra.
Az archív virágos printek ikonikus sziluettekkel találkoznak
A KENZO és a Vans először 2012-ben egyesítette erőit, amikor kiadták az Era sziluettre összpontosító kapszula kollekciót. A későbbi együttműködések között szerepel a „Grape Pack” és a 2013-as őszi kollekció, amelyet égi jelenségek ihlettek.
A 2020-i tavaszi unisex kollekciót a szabadság, a gördeszka és a „90-es évek ifjúsági kultúrája”, valamint a 70-es évek vintage korszaka befolyásolta. A virágmotívum a KENZO archívumából származik, és Felipe Oliveira Baptista felügyelete alatt állt, aki tavaly júliusban vette át a kreatív igazgató felelősségét.
Két ikonikus sziluett – a Vans Old Skool és a Sk8-Hi – három színben kapható a Footshop-ban. A cipők mellett számos kiegészítő közül is választhatsz, mint például bucket hat-ek, hátizsákok vagy övtáskák.
- Itt a Vans Vault és a Bedwin & The Heartbreakers közös kollekciója - 8. 8. 2021
- Új fenntarthatóság-és környezetbarát szekció a Footshopon - 6. 4. 2021
- TRENDS: A streetwear ezer arca - 29. 12. 2020