Billionaire Boys Club Icecream

Termékek: 25

  • Népszerűség
  • Újdonságok
  • Legalacsonyabb ár
  • Legmagasabb ár
  • Akciós

A Billionaire Boys Club & ICECREAM 2003-ban jött létre Pharrell Williams és a japán NIGA tervező együttműködésével. A BBC a streetwear, a zene és a luxus divat fúziójára összpontosít, míg az egy évvel később alapított ICECREAM elsősorban a gördeszkás kultúrából merít ihletet. A márkára jellemzőek a merész grafikák, mint például a jégkrémek, a gyémántok és a futó kutya. "A gazdagság a szív és az elme, nem a zsebé " - ez a márka filozófiája. Az ICECREAM a fekete gördeszkásokat is támogatta, és saját gördeszkás csapatot hozott létre. Mindkét márka jelentős szerepet játszott a streetwear fejlődésében, és ma is hatással van a divat- és zenei szcénára világszerte.