Az ikonikus német KangaROOS nemrég fedte fel Inside Job nevű új projektjét, melynek célja a sneaker kultúra egyesítése Európában. Összesen négy kézzel készült német sneaker kerül kiadásra, a dizájnra pedig két bennfentes és valódi szakértő figyel. Az első pár cipő már kész is, lássuk.

A társulás nem éppen rövid, hivatalos neve így szól: Morprime Industries™ x Tommy Triggah x KangaROOS Racer Hybrid „Inside Job“. A cipőre nézve nem feltétlen általános elemeket látunk, a vintage hatás pedig erősen érezhető. Mindezért – mármint a megjelenésért – Európa két legnagyobb sneaker-gyűjtője felel, róluk és közös melójukról, akarom mondani inside jobjukról lesz most szó.

A 4 páros Inside Job kollekció első darabjáért Tommy Triggah és a Morprime Industries™ felel, pontosabban a label alapítója, Morgan Weekes. Ők együttes erővel tették össze a sziluettet, mely a retró futócipők előtt tiszteleg. Mindez némileg indokolt és legitim is, tekintve, hogy többnyire minden ezekből jött, ezen sportcipők kétség kívül meghatározói és kiindulópontjai ennek a kultúrának, ma pedig már minden második ember lábán hasonló szabású és fazonú sneakereket látni.

“Más-más hátterű és történetű cipőkben töltöttünk megannyi időt, ezekben éltünk, ezekben aludtunk, ezekben futottunk”, nyilatkozta Triggah és Weekes egyetértően, “és épp ezért tekintünk úgy a sneakereinkre, mint ezen fontos mérföldkövekkel teli idők hagyatékára.” Az eredmény most is precíz német kézimunka, a funkcionális és minőségi anyagokat előtérbe helyezve. Bár sokat emlegetjük, utóbbi kettő nem csak üres klisé, hisz ha valamit, a teljesítményt és a funkcionalitást nagyon szeretik a Morprime Industries™ háza táján.

EGYÜTT, ÖSSZEKÖTTETÉSBEN MARADNI

Tommy Triggah és a Morprime kollaborációja még csak az első a négyből, tehát sok izgalmas húzás várható a KangaROOS brandtől a jövőben is az Inside Job projekt részeként. A projekt a tavalyi ROOS United-kampány egyfajta folytatása. A kampány célja a kreatívok és a sneaker-kedvelők összehozása volt, melyen keresztül új kezdeményezéseiket is támogatni lehetett, pláne egy olyan időben, mely alatt utazni és kimozdulni sem lehetett. Az eszme és a gondolatiság most is hasonló.

Össze szeretnénk hozni az embereket, akik osztoznak a kultúra, a minőség, a dizájn és a fenntarthatóság iránti szenvedélyben – nem a hype, csupán a sneakerek tiszta szeretete miatt.

A KangaROOS a ROOS Unitedről

Tudtad, hogy a Footshop két ízben is kollaborált már a KangaROOS branddel? Ha nem, itt olvashatsz erről a külföldi blogon.