Beszéljünk azokról a termékekről és kollekciókról, amelyek azzá tették mára a Footshop-ot, ami – egy üzletté, amely többek között exkluzív cipők és ruházati cikkek szállítója számos országban. Nézzük ábécé sorrendben, az adidas Consortium-al kezdve. Elmondhatjuk, hogy öt évvel ezelőtt felkerültünk a globális divattérképre.

Az adidas Consortium a márka legmagasabb disztribúciós szintje – világszerte csak néhány kiválasztott kiskereskedő fér hozzá. Egyéb tagok például az Undefeated, a Footpatrol és a NEIGHBORHOOD. A belépés a hónapokig tartó kommunikációról, találkozókról és annak bizonyításáról szólt, hogy a Footshop megérdemli az adidas kelet-európai elit képviselőjének helyét. Mik voltak a belépési követelmények? A célcsoport meghatározása, a cipők értékesítésének eredeti megközelítése és az üzlet kulturális jelentősége a városában.

Íme, mit jelent ez számodra: kiváló minőség és az adidas leglimitáltabb együttműködései művészekkel, zenészekkel és márkákkal, tálcán kínálva.

Mit jelent a Consortium?

Az alábbi definíciót a az 5 éve létrehozott microsite-ról hoztam, amikor csatlakoztunk a Consortium-hoz – tökéletesen leírja a helyzetet, és mindjárt meg is tudod, hogy miért.

A Consortium szó a consors latin szóból származik, ami partnerséget jelent. A consortium kifejezés két fél közötti megállapodást vagy megegyezést jelent. A közös elképzelés és értékek mellett a consortium közös célt tűz ki, és a csapatmunka és az együttműködés sokféle lehetősége révén teret teremt a növekedéshez.

Ez az utolsó rész jelenleg a legfontosabb számunkra – igen, idén ősszel láthatod majd a logónkat az adidas egyik release-én. Stay tuned!