A Footshop újabb együttműködéssel rukkolt elő július 23-án. Ezúttal az olasz RETROSUPERFUTURE márkával álltunk össze, hogy két napszemüveget alkossunk. A release-t kísérő Connection kampány intenzív online vitát váltott ki – olvasd el a cikket, hogy többet megtudj az együttműködésről.

Az előítélet gyengébbé teszi az embereket. Az elfogadás ennek az ellentétét teszi. Egy egyszerű ötlet, amelyet paradox módon a társadalom egyes részein nem adnak meg. A Footshop x RETROSUPERFUTURE kampányt használtuk arra, hogy rámutassunk erre három fénykép segítségével, amelyek ugyanazt a szeretetfajtát mutatják be három különböző pár formájában.

A napszemüvegek online megvásárolhatók a Footshop-ban, sötét és világos színben, a Lira és az America modellek formájában.

A Footshop célja a kezdetektől az volt, hogy a kultúrákat, szubkultúrákat, csoportokat és egyéneket összekapcsolja egy közösséggé, amelyben bárki szívesen tartozna. Ez csak maximális empátiával és elfogadással érhető el. Olyan célokra kell törekednünk, amelyek egy hónapnál az évben többet céloznak meg.

Ezt az üzenetet terjesztjük jelenleg az olasz RETROSUPERFUTURE márkával. Feel free to try.

Wholesome ig