Vannak céljaink, vannak álmaink. Az egyik ezek közül a világ legjobb sneaker üzletei közé tartozni, melyről a Nike rövid dokumentumfilm-sorozatot forgat Nike Talking Shop címen. Az amerikai ikon ezzel a sorozattal a sneaker & streetwear kultúra legjelentősebb zászlóshajóit mutatja be a kiskereskedelmi üzletek között, és a Footshop a legújabb tagja ennek.

Egy agglegény projektből közép-kelet-európai régió legjelentősebb streetwear boltjává vált alig egy évtized alatt. Egy kis szobából, ahol 200 pár cipő volt dobozokban, a Footshop felküzdötte magát az egymillió eladott sneakerig, a legprémiumabb márkák felvonultatásával, a KangaROOS-szal és az adidas-szal együttműködve saját sneakerekkel, valamint boltokkal Közép- és Kelet-Európa főbb városaiban, amik a helyi street-culture hotspotjaiként működnek, emellett szorosan együttműködik helyi művészekkel és szociálisan hasznos projektekkel is foglalkozik. Mindezen évek alatt ugyanazzal az emberrel az élen és egy vízióval, ami nem változik: egy olyan platformként működni, amely csoportokat és egyéneket köt össze streetwear iránti közös szeretet révén.

Az évek során szoros együttműködéseket alakítottunk ki a világ legnagyobb márkáival, például a Nike-val: a Footshop egyike a Nike NBHD nevű maroknyi partnert takaró körnek. Történetünket és folyamatosan ápolt kapcsolatunkat most a Nike SNKRS applikációjában ismerhetitek meg jobban, ahol minden limitált Nike-kiadás nyereményjátékán részt vehetsz, és ahol mostantól egy, a Footshopnak szentelt helyet is találsz. 

Nézzétek is meg a videót – az elmúlt évek során sokat dolgoztunk a megvalósításáért. Az az ember vezet benneteket végig, aki a kezdetektől fogva ott volt, Peter Hajduček, akit Peter „Kovkou” Kováč és marketing sztárunk, Johanka Kučerová kísér majd el. Reméljük, te is ugyanolyan örömmel éled át ezt a pillanatot, mint mi, és kitartasz mellettünk, egészen a kovetkező nagy mérföldkőig!

Wholesome ig